مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 09:472022-04-15بين الملل

حمله صهیونیست ها به مسجدالاقصی؛ خطیب مسجد فتوای مقابله را یادآور شد


نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به مسجد القصی بسیاری از نمازگزاران را زخمی کردند؛ این یورش با واکنش خطیب این مسجد روبه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، صبح امروز  (جمعه)  نظامیان رژیم صهیونیستی به صحن های مسجد الاقصی یورش برده و تعداد زیادی از نمازگزاران را زخمی کرده اند؛ این حمله، واکنش شیخ عکرمه صبری خطیب این مسجد را در پی داشته است.

پایگاه اینترنتی شبکه الجزیره نیز در گزارشی از حمله امروز نظامیان صهیونیستی به مسجد الاقصی خبر داده و به نقل از هلال احمر فلسطین اعلام کرده است در جریان این حمله، تعداد زخمی های این حملات علیه نمازگزاران در مسجدالاقصی به 90 نفر رسیده است.

شیخ صبری در واکنش به این حملات گفته است: متأسفانه صبح امروز شاهد بودیم که نظامیان صهیونیست طی حمله خود به مسجدالاقصی، نمازگزاران را با گلوله های جنگی مورد هدف قرار دادند؛ حملاتی که از سوی این رژیم ادامه دارند.

صهیونیست ها به دنبال آن هستند تا مسجدالاقصی را به طور کامل از فلسطینیان خالی کنند .

گزارش ها حاکی از آن است که در پی شلیک گاز اشک آور به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی، همچنان برخی از فلسطینیان در آن جا محاصره شده اند و نظامیان صهیونیست اقدام به بستن درهای خروجی مسجد کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله صهیونیست ها به مسجدالاقصی؛ خطیب مسجد فتوای مقابله را یادآور شد

حمله صهیونیست ها به مسجدالاقصی؛ خطیب مسجد فتوای مقابله را یادآور شد