مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 16:172022-04-14اقتصادي

پیگیر حقابه خط پدافندی هستیم


اداره آب و فاضلاب الگوی مصرف را به ادارات اعلام و آموزش های لازم را انجام دهد و در نهایت گزارش مصرف ادارات به فرمانداری ارسال شود.

- ایسنا/تهران فرماندار پیشوا گفت: اداره آب و فاضلاب الگوی مصرف را به ادارات اعلام و آموزش های لازم را انجام دهد و در نهایت گزارش مصرف ادارات به فرمانداری ارسال شود.

ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا در نشست کمیته ایمنی آب که عصر پنجشنبه 25 فروردین ماه برگزار شد ، بیان کرد: تامین آب در سه بخش شرب ، کشاورزی و صنعت دارای اهمیت زیادی است ، ولی بخش آشامیدنی از اهمیت مضاعف تری برخوردار است چون با دو مقوله امنیت و سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد.

وی ادامه داد: لازم است اداره آب و فاضلاب ، سه سناریو در وضعیت سفید ، نارنجی و قرمز آبی تهیه و به فرمانداری ارسال نماید تا بدانیم در هر شرایطی چه برنامه ها و اقداماتی باید دنبال شود.

فرماندار پیشوا بیان کرد: پروژه محرومیت زدایی در بخش جلیل آباد که توسط آب و فاضلاب و بسیج با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان در دست اقدام است، نیازمند پیگیری به منظور تسریع و رفع مشکلات است.

نماینده عالی دولت در پیشوا خاطر نشان کرد: فرهنگ سازی بهترین راهکار برای ترویج مصرف بهینه آب است و دانش آموزان به ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی، مناسب ترین ظرفیت برای این فرهنگ سازی هستند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر حقابه خط پدافندی هستیم

پیگیر حقابه خط پدافندی هستیم