مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 15:122022-04-14سياسي

پنج شنبه های شهدایی l قاسم؛ سربازی که مقتدایش حسین(ع) بود


پنج شنبه های شهدایی امروز را میزبان شهیدی هستیم که ارادتش به مقتدایمان حسین(ع)، در وصیت نامه، اشعار، دفتر خاطرات و نامه هایی که به دوستانش نوشته بود موج می زد و شهادتش در عملیات کربلای 4 را پیش بینی کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سروستان، می خواستم ادای دینی کنم به شهیدان پر افتخار شهرم، کسانی که با جان فشانی امنیت و آسایش را به ما هدیه دادند و یادی کنم از افتخارآفرینی آنها اگر چه می دانم یادشان همیشه جاودانه و اجر آنها نزد پروردگار محفوظ است ،ولی گوشزدی برای هم نسل های خودم باشد که بیاد بیاوریم و مرور کنیم خاطرات پر فراز و نشیب افرادی که بی ادعا و بدون هیچ چشم داشتی آینده ما را با خون گرانبهای خود بیمه کردند.

با انگیزه ای خاص، به بنیاد شهید و امور ایثارگران رفتم و درخواست خواندن و یادداشت برداری از پرونده شهدای سروستان را دادم.

ابتدا وارد اتاق بایگانی که شدم انتخاب پرونده شهیدی در میان اسامی بی شمار شهیدان سخت بود، پرونده قطوری روی میز بود که روی پوشه اش نوشته بود شهید قاسم علی مؤمنی کوچی، بدون معطلی گفتم پرونده همین شهید خوب است.

وقتی شروع به خواندن کردم، اصلا فکر نمی کردم که امکان دارد خواندن پرونده ای بیشتر از نیم ساعت طول بکشد ولی پرونده را که باز کردم، نامه های بسیار زیاد شهید به دوستان و اقوام و دفترچه خاطرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج شنبه های شهدایی l قاسم؛ سربازی که مقتدایش حسین(ع) بود

پنج شنبه های شهدایی l قاسم؛ سربازی که مقتدایش حسین(ع) بود