مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 14:022022-04-14سياسي

موزه استکبارستیزی «طبس» بین المللی شود/ تدوین دانشنامه دفاع مقدس به تعویق نیافتد


موزه ملی استکبارستیزی در طبس ظرفیت بین المللی شدن را دارد و باید در احداث آن و تأمین زیرساخت های مورد نیاز از ظرفیت های کشوری هم استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی، ظهر امروز در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، اظهار داشت: عملیات پنجه عقاب توسط یک ابرقدرت جهانی، با هدف آزادسازی گروگان های آمریکایی و در شرایطی انجام شد که نظام جمهوری اسلامی ایران تازه مستقر شده بود و امکانات و تجهیزات کافی در اختیار نداشت.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که شن های صحرای طبس مأمور خدا بودند، ادامه داد: شب که همه ما خواب بودیم، حرکتی عجیب و معجزه ای در تاریخ معاصر صورت گرفت که هواپیماهای آمریکایی را زمین گیر و عملیات را متوقف کرد.

لزوم زنده نگهداشتن واقعه صحرای طبس استاندار خراسان جنوبی افزود: این اتفاق، تکلیف همه ما را سنگین می کند و وظیفه انسانی و انقلابی داریم که خاطره ارزشمند این واقعه را زنده نگهداریم.

قناعت با تأکید بر پاسداشت مقام همسر شهید محمد منتظر قائم ، متذکر شد: از ظرفیت این بانوی بزرگوار در حفظ خاطرات واقعه صحرای طبس باید بهترین استفاده را ببریم.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی مسجد شکر و قرار گرفتن آن در حاشیه جاده دسترسی استان های مرکزی و غربی به مشهد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه استکبارستیزی «طبس» بین المللی شود/ تدوین دانشنامه دفاع مقدس به تعویق نیافتد

موزه استکبارستیزی «طبس» بین المللی شود/ تدوین دانشنامه دفاع مقدس به تعویق نیافتد