مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 11:072022-04-14سياسي

غالب وقت وزیر باید برای سند تحول آموزش و پرورش صرف شود


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان نسبت به تسریع در اجرای سند تحول آموزش و پرورش تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان که با حضور وزیر آموزش و پرورش تشکیل شد، اظهار کرد: با گذشت بیش از 10 سال، سند تحول هنوز خود را در خروجی آموزش و پرورش نشان نمی دهد؛ اگر غالب وقت وزیر به محتوا و کیفیت نگذرد، سند تحول پیاده نمی شود.

وی افزود: با وضعیت مدرسه و معلمان و برنامه های درسی، تربیت خوب اتفاق نیفتد؛ اگر این اتفاق در این دولت انقلابی  نیفتد، دیگر هیچ امیدی به اجرای این سند تحول نخواهیم داشت.

عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، نیز در این جلسه اظهار داشت: با بازگشایی مدارس، وزارتخانه آموزش و پرورش نشان داد که در تحقق امر تعلیم و تربیت و جدیت در آن، استقبال می کند.

وی افزود: انتظار ما این است که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را با جدیت دنبال کنید و مجلس در این زمینه پشتیبان شماست؛ تصویب لایحه رتبه بندی گام اول در حمایت از معلمان بود و امیدواریم گام های بعدی مؤثرتر برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غالب وقت وزیر باید برای سند تحول آموزش و پرورش صرف شود

غالب وقت وزیر باید برای سند تحول آموزش و پرورش صرف شود