مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-14سياسي

روند فعلی جذب معلم خشت کج است/ نگاه برخوردار به اصفهان تغییر یابد


یکی از خشت های کج فعلی نوع جذب معلم است که اگر این مشکل حل شود بار بزرگی از دوش دولت برداشته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید رضا مرتضوی صبح پنجشنبه در صد و پنجاه و هفتمین شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: مهم ترین و فرهنگی ترین شورای استان شورای آموزش و پرورش است که می تواند مشکلات استان را در بلند مدت حل کند.

وی افزود: سه حوزه اصلی آموزش پرورش محتوا، نیروی انسانی و فضای آموزشی باید مورد توجه باشد، وضعیت مدارس تعریفی ندارد، مدارس سنگی و خطر آفرین زیادی در اصفهان وجود دارد.

استاندار اصفهان ادامه داد: در بحث نیروی انسانی بیش از 21 هزار کمبود داریم که با بازنشسته های امسال 28 هزار نفر می شود، یکی از خشت های کج الان این نوع جذب معلم است و اگر این مشکل را حل کنیم بار بزرگی از دوش دولت در آینده برداشتیم.

وی اضافه کرد: در حوزه خیرین مدرسه ساز باید همکاری انجام شود و خیلی از مدارس یک کمک کوچک برای آماده سازی نهایی می خواهد که باید توجه شود.

مرتضوی تصریح کرد: معلم با سیاست های فعلی به سمت کارهایی می رود که در شأن آن نیست، معلم الگوی نسل آینده است و اگر به آن توجه نشود در آینده به مشکل می خوریم.

وی ابراز داشت: پسرفت های جدی در استان اصفهان شکل گرفته و باید به کمک وزیر آموزش و پرورش این نگاه را تغییر دهد تا این نگاه اشتباه در دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند فعلی جذب معلم خشت کج است/ نگاه برخوردار به اصفهان تغییر یابد

روند فعلی جذب معلم خشت کج است/ نگاه برخوردار به اصفهان تغییر یابد