مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 07:472022-04-14سياسي

عزم جدی بر آزادسازی حریم رودخانه ها در ابهر


فرماندار ابهر بر وجود عزم جدی در آزادسازی حریم رودخانه ها در این شهرستان خبر داد.

- احمد ذوالقدر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تخریب بناهای احداث شده در حریم رودخانه ابهررود و در مسیر باغات بینارود، اظهار کرد: این بناها با حضور دستگاه های اجرایی و نظارتی تخریب شد.

وی تاکید کرد: تخریب این بناها در راستای شعارهای مطرح شده در شهرستان و همین طور در راستای دفاع از حقوق بیت المال، جلوگیری از تعرض افراد سودجو به حقوق مردم و تجاوز به حریم رودخانه ها صورت گرفت .

این مسئول با یادآوری اینکه بناهای تخریب شده در ابهررود سالیان گذشته در بستر رودخانه احداث شده بود، اضافه کرد: با همکاری دستگاه های نظارتی و قضایی یک حلقه چاه غیرمجاز مسدود و 390 متر زیربنا نیز تخریب شد.

فرماندار ابهر با توضیح این مطلب که این رفع تصرف ها در واقع ابتدای کار است، زیرا ما هیچ وقت از حق مردم کوتاه نمی آییم، متذکر شد: همان طور که در زمان کوتاهی با دستگاه های اجرایی برخورد می شود، در صورت نیاز نیز از عملکرد مثبت و مطلوب آن ها حمایت خواهد شد.

ذوالقدر با تاکید بر اینکه ساخت و ساز در حریم رودخانه ها یکی از دلایل اصلی ورود خسارت های مالی و جانی در هنگام بلایای طبیعی مانند سیل است، زیرا مسیر آب را تغییر می دهد، خاطرنشان کرد: با توجه به همین موضوع با هرگونه ساخت و سازی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی بر آزادسازی حریم رودخانه ها در ابهر

عزم جدی بر آزادسازی حریم رودخانه ها در ابهر