مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 07:472022-04-14سياسي

نقش مهم آموزش و پرورش در اجرایی شدن زمینه گردشگری رویداد


نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: آموزش و پرورش مهمترین دستگاه در اجرایی شدن زمینه گردشگری رویداد بجای گردشگری مکان در مساجد قدیمی است.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: آموزش و پرورش مهمترین دستگاه در اجرایی شدن زمینه گردشگری رویداد بجای گردشگری مکان در مساجد قدیمی است.

آیت الله لطف الله دژکام چهارشنبه 24 فروردین در دیدار مدیرکل و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش فارس که در حاشیه جلسه تفسیر قرآن در مسجد نصیرالملک شیراز برگزار شد، گفت: ایجاد فضای فرهنگی دینی باعث حضور معنادار و معنوی افراد در مساجد می شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه لازم است زمینه گردشگری رویداد به جای گردشگری مکان در مساجد قدیمی فراهم آورده شود، آموزش و پرورش را مهمترین دستگاهی دانست که می تواند در این زمینه این مسئله را محقق کند.

نماینده ولی فقیه در فارس عنوان کرد: در گردشگری رویداد افراد به یک مکان نه برای دیدن فضای فیزیکی آن مکان بلکه به دلیل رویدادهایی که در آن درحال وقوع هست حاضر خواهند شد.

او ضمن اشاره به رسالت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش محور اصلی تمام فعالیت ها در زمینه تربیت است و تمام دستگاه ها از جمله ارشاد و اوقاف هم به کمک این سازمان بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم آموزش و پرورش در اجرایی شدن زمینه گردشگری رویداد

نقش مهم آموزش و پرورش در اجرایی شدن زمینه گردشگری رویداد