مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 18:372022-04-13اقتصادي

افزایش سرمایه صندوق های پژوهش و فناوری به 1100 میلیارد تومان


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه عدم تامین مالی در حوزه های دانش بنیان موجب ابتر ماندن فعالیت ها شده است، گفت: بر این اساس میزان سرمایه صندوق های پژوهش و فناوری به 1100 میلیارد تومان افزایش یافته است.

- رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه عدم تامین مالی در حوزه های دانش بنیان موجب ابتر ماندن فعالیت ها شده است، گفت: بر این اساس میزان سرمایه صندوق های پژوهش و فناوری به 1100 میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی وحدت امروز در نشست فعالین عرصه اقتصاد دانش بنیان با اشاره به قانون جهش دانش بنیان، افزود: این قانون فرصت های خوبی برای حوزه های دانش بنیان است و امکان کار و همکاری با بازار سرمایه فراهم می شود.

وی با بیان اینکه اگر برای هر کاری سرمایه گذاری صورت نگیرد، آن کار ابتر می ماند، اظهار کرد: تامین مالی یکی از نیازهای اقتصادی دانش بنیان است و برای آن نیاز به یک نوآوری داریم که برای این منظور صندوق های پژوهش و فناوری در هر استان راه اندازی شده است.

وحدت خاطر نشان کرد: در این راستا در کنار دانشگاه های بزرگ همچون امیرکبیر، شریف و تهران یک صندوق و در حوزه های تخصصی نیز یک صندوق پژوهش و فناوری در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرمایه صندوق های پژوهش و فناوری به 1100 میلیارد تومان

افزایش سرمایه صندوق های پژوهش و فناوری به 1100 میلیارد تومان