مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 16:022022-04-13سياسي

بازدید کمیته ایمنی انتظامی نمایشگاه کتاب از مصلا


در بازدید کمیته ایمنی انتظامی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از مصلای امام خمینی(ره) بر اهمیت ویژه موضوع ایمنی و انتظامی برای ستاد اجرایی این دوره از نمایشگاه تاکید شد.

- در بازدید کمیته ایمنی انتظامی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از مصلای امام خمینی(ره) بر اهمیت ویژه موضوع ایمنی و انتظامی برای ستاد اجرایی این دوره از نمایشگاه تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ستاد برگزاری سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، کمیته ایمنی انتظامی سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور نمایندگانی از ستاد مدیریت بحران شهر تهران، آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، مصلای امام خمینی(ره)، مجموعه آبفا، مدیر کمیته حراست نمایشگاه و مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه سه شنبه (بیست وسوم فروردین ماه 1401) از مصلای امام خمینی (ره) بازدید کردند.

در ادامه این بازدید، جلسه ای برگزار شد و در آن حسین صفری(مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه) بر اهمیت ویژه موضوع ایمنی و انتظامی برای ستاد اجرایی این دوره از نمایشگاه تاکید کرد و گفت: ستاد برگزاری نمایشگاه برای تامین ایمنی و انتظامی در طول برگزاری نمایشگاه با مجموعه ها و سازمان های عضو کمیته ایمنی انتظامی همکاری کاملی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید کمیته ایمنی انتظامی نمایشگاه کتاب از مصلا

بازدید کمیته ایمنی انتظامی نمایشگاه کتاب از مصلا