مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 14:322022-04-13اقتصادي

292 روستای کردستان از اینترنت بهره مند می شوند


سرپرست ارتباطات و فناوری استان کردستان گفت: دولت متعهد شده تا پایان اسفند ماه امسال 292 روستای استان را از اینترنت پرسرعت بهره مند کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آرام حیدری سرپرست ارتباطات و فناوری استان کردستان ظهر امروز در جلسه شورای استان در سنندج، اظهارکرد: وزیر ارتباطات قول مساعد داده دسترسی روستاهای استان به اینترنت و زیرساختهای ارتقا تکنولوژی از tg به forg  را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه در گام نخست توسعه اینترنت روستاهای استان نیاز به 451 میلیارد تومان اعتبار است، افزود: امیدواریم اعتبارات مورد نیاز توسعه اینترنت 181روستای باقیمانده استان در قالب مصوبات سفر رییس جمهور لحاظ شود.

وی با اشاره به اینکه چهار اپراتور فعال در کشور وجود دارد، تصریح کرد: وزارت ارتباطات، اطلاعات و فناوری متعهد شده امکان دسترسی برخی روستاها از اینترنت در قالب پوشش تلفن همراه و تغییر سیم کارت را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه  یک هزار و 310 روستای استان تعداد 299 روستا دسترسی به اینترنت ندارند گفت: وزارت ارتباطات، اطلاعات و فناوری در راستای تعهدات خود و پوشش اینترنت در روستاها و جاده ها سالانه در قالب پروژه های مختلف 40 الی 50 سایت راه اندازی و اجرا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

292 روستای کردستان از اینترنت بهره مند می شوند

292 روستای کردستان از اینترنت بهره مند می شوند