مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 13:322022-04-13سياسي

اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در اردبیل برگزار می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور بیش از 28 هزار شرکت کننده و تجلیل از 313 نفر در سراسر استان اردبیل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پروانه رضاقلیزاده ظهر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: آیین اختتامیه یازدهمین دوره مسابقه کتابخوانی رضوی با تجلیل از 313 برگزیده استانی 28 فروردین ماه همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در سراسر استان اردبیل برگزار می شود که طبق روال دوره های قبلی 2 نفر از شرکت کنندگان به عنوان برگزیدگان ملی در رده نونهالان و بزرگسالان معرفی خواهند شد.

وی به حضور 28 هزار و 459 شرکت کننده در این دوره از جشنواره رضوی اشاره و اضافه کرد: در دهمین دوره جشنواره رضوی تعداد شرکت کنندگان در رده های سنی کودکان تا بزرگسالان 21 هزار و 116 نفر بود که این تعداد امسال با افزایش 25 درصدی به بیش از 28 هزار شرکت کننده رسیده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان افزود: از تعداد کل شرکت کنندگان در جشنواره رضوی یک هزار و 207 نفر از محبوسان در ندامتگاه ها و زندان های استان اردبیل است که در این دوره از جشنواره شرکت کردند که در کنار این موضوع امسال شرایط ویژه ای برای حضور افراد نابینا در این جشنواره کتابخوانی نیز مهیا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در اردبیل برگزار می شود

اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در اردبیل برگزار می شود