مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 12:172022-04-13سياسي

هوای داخل ساختمان با فیلتر هوای آنتی باکتریال تصفیه می شود


شرکتی دانش بنیان نانوفیلتری به بازار عرضه کرده است که می تواند هوای ورودی به داخل ساختمان را تصفیه کند و به دلیل وجود خواص آنتی باکتریال مانع از ورود باکتری به فضای داخل منازل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکتی دانش بنیان نانوفیلتری به بازار عرضه کرده است که می تواند هوای ورودی به داخل ساختمان را تصفیه کند و به دلیل وجود خواص آنتی باکتریال مانع از ورود باکتری به فضای داخل منازل شود.

فیلتر هوا وسیله ای متشکل از مواد پارچه ای است که با توجه به مشخصات فنی سازنده قادر به جذب ذرات جامد معلق در هوا از قبیل غبار، آلودگی، گردوخاک و باکتری است.

فیلتر هوای آنتی باکتریال در کولر آبی برای جلوگیری از رشد باکتری ها که ناشی از وجود رطوبت در محیط داخل کولر هستند، به کار برده می شوند.

با افزودن نانوذرات نقره در پارچه فیلتر، یون های حمله کننده به باکتری ها درون ساختار آن آزادشده و از رشد باکتری ها جلوگیری می کنند.

شرکت ماشین هوشمند رایمند با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فیلتر هوای ویژه ای تولید کرده است که می تواند میزان ورود غبار را به داخل ساختمان به حداقل برساند و از سوی دیگر به دلیل وجود نانوذرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای داخل ساختمان با فیلتر هوای آنتی باکتریال تصفیه می شود

هوای داخل ساختمان با فیلتر هوای آنتی باکتریال تصفیه می شود