مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 08:322022-04-13اجتماعي

نقص فنی پرواز کیش-تهران را در فرودگاه اصفهان نشاند


منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هواپیمای آتا بویینگ 83 پرواز کیش به مقصد تهران با 174 مسافر به علت نقص فنی در یکی از موتورها وضعیت اضطرار اعلام کرد و ساعت 23 و 55 دقیقه سالم در فرودگاه اصفهان به زمین نشست.

وی با بیان اینکه مقرر شد به مسافران خدمات ارائه شود تا با پرواز دیگر به مقصد تهران اعزام شوند، افزود: فرودگاه اصفهان جانشین فرودگاه تهران در حوادث و سوانح تعیین شده است.

پرواز تهران-کیش در فرودگاه اصفهان سالم به زمین نشست فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: در ساعت 23 و 34 دقیقه شامگاه سه شنبه پس از اعلام درخواست همکاری برج مراقبت فرودگاه شهید بهشتی از ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان در خصوص اعلام وضعیت اضطراری پرواز تهران به کیش و فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان، بلافاصله 4 اکیپ کامل با تجهیزات و امکانات لازم از ایستگاه های 6 ، 7 ، 15 و 19 به همراه معاون عملیات آتش نشانی اصفهان، مدیران مناطق یک و 3 و و افسر کشیک وقت در محل فرودگاه اصفهان حاضر شدند.

وی بیان کرد: این پرواز با بیش از 170 مسافر خود سالم به زمین نشست و مشکل خاصی به وجود نیامد، توضیحات کامل در این خصوص به عهده کارشناسان فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقص فنی پرواز کیش-تهران را در فرودگاه اصفهان نشاند

نقص فنی پرواز کیش-تهران را در فرودگاه اصفهان نشاند