مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 00:322022-04-12ورزشي

مسیر سخت دوومیدانی برای بازی های آسیایی/ دستاورد دیدارهای رییس فدراسیون چیست؟


رییس فدراسیون دوومیدانی در حالی که فرصت کمی تا بازی های آسیایی باقی مانده، دیدارهایی با مسئولان انجام می دهد که دستاوردشان در مقطع حساس کنونی مشخص نیست.

- رییس فدراسیون دوومیدانی در حالی که فرصت کمی تا بازی های آسیایی باقی مانده، دیدارهایی با مسئولان انجام می دهد که دستاوردشان در مقطع حساس کنونی مشخص نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوومیدانی ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا سه مدال کسب کرد؛ احسان حدادی و حسین کیهانی مدال طلا و امیر مرادی به مدال نقره دست پیدا کردند.

بازی های آسیایی 2022 هانگژو نیز حدود 6 ماه دیگر برگزار می شود.

هر چند روند آماده سازی تیم ها باید پیش از این شروع می شد اما مدت زمان باقی مانده اهمیت ویژه ای دارد و باید با حساسیت بیشتری طی شود تا بتوان نتیجه ای قابل قبول در بازی های آسیایی کسب کرد.

توجه به دوومیدانی به عنوان پرمدال ترین رشته ورزشی برای ارتقاء جایگاه مدالی کاروان کشورهای مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما در ایران این رشته آنگونه که باید مورد بررسی دقیق و نظارت قرار نمی گیرد.

در حالی که فدراسیون دوومیدانی فصل پاییز و زمستان وقت داشت تا برنامه دقیقی برای ورزشکاران طراحی کند اما این برنامه از نظر برخی کارشناسان ایراداتی دارد که نمی تواند به روند آماه سازی ورزشکاران کمک چندانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر سخت دوومیدانی برای بازی های آسیایی/ دستاورد دیدارهای رییس فدراسیون چیست؟

مسیر سخت دوومیدانی برای بازی های آسیایی/ دستاورد دیدارهای رییس فدراسیون چیست؟