مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 22:572022-04-12فرهنگي

خوشنویسی ریشه ایرانی - اسلامی دارد/ برگزاری روزانه 25 رویداد هنری در گیلان


مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، هنر خوشنویسی را دارای ریشه قوی ایرانی - اسلامی دانست و اظهار کرد: هنر رساترین و ماناترین و اثرگذارترین ابزار برای انتقال ارزش های ایرانی و اسلامی و انسانی است و هنرمندان به این ابزار مجهز هستند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، هنر خوشنویسی را دارای ریشه قوی ایرانی - اسلامی دانست و اظهار کرد: هنر رساترین و ماناترین و اثرگذارترین ابزار برای انتقال ارزش های ایرانی و اسلامی و انسانی است و هنرمندان به این ابزار مجهز هستند.

رضا ثقتی در همایش مشق آیه ها که در لاهیجان برگزار شد، با اشاره به برگزاری سلسله همایش های مشق آیه ها با حضور خوشنویسان و تذهیب کاران استان، اظهار کرد: سه شهرستان لاهیجان، رضوانشهر و بندرانزلی میزبان برگزاری این همایش هاست.

وی با بیان اینکه گیلان فقط رشت نیست، افزود: بنا داریم سیاست تمرکززدایی از فعالیت های فرهنگی و هنری را دنبال کنیم و برنامه ها از رشت خارج شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با اشاره به حضور هنرمندان برجسته در شهرستان ها، عنوان کرد: باید ظرفیت های مختلف هنری را پای کار بیاوریم و از ظرفیت برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در شهرستان ها برای لمس مشکلات از نزدیک و رفع آنان استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشنویسی ریشه ایرانی - اسلامی دارد/ برگزاری روزانه 25 رویداد هنری در گیلان

خوشنویسی ریشه ایرانی - اسلامی دارد/ برگزاری روزانه 25 رویداد هنری در گیلان