مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-12بين الملل

با تشدید تنش ها، کره شمالی به تخریب دارایی های کره جنوبی ادامه می دهد


مقامات کره جنوبی امروز (سه شنبه) گفتند، کره شمالی مشغول تخریب یک زمین گلف متعلق به سئول در محل یک تاسیسات تفرجگاهی کوهستانی در داخل خاک خود است؛ - مقامات کره جنوبی امروز (سه شنبه) گفتند، کره شمالی مشغول تخریب یک زمین گلف متعلق به سئول در محل یک تاسیسات تفرجگاهی کوهستانی در داخل خاک خود است؛ این دومین مورد از اقدامات پیونگ یانگ برای از بین بردن دارایی های کره جنوبی در این منطقه است که زمانی شاهد اجرای برنامه مشترکی در زمینه گردشگری از سوی دو کره بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، اقدام کره شمالی در از بین بردن بناهای ساخت کره جنوبی در محل منطقه تفرجگاهی موسوم به کوه الماس در حالی رخ می دهد که روابط میان این کشورها به سبب یک سری آزمایشات موشکی چشمگیر اخیر کره شمالی تیره شده است.

وزارت اتحاد مجدد در دولت کره جنوبی در پاسخ به سؤالات خبرگزاری آسوشیتدپرس تأیید کرده است که کره شمالی در حال تخریب یک مجتمع مخصوص گلف علاوه بر تصمیمش برای تخریب یک هتل شناور متعلق به کره جنوبی در آن منطقه است.

جمعه گذشته، این وزارتخانه اعلام کرد کره شمالی تصمیم به از بین بردن یک هتل متعلق به کره جنوبی در این منطقه موسوم به هتل هائگومگانگ دارد؛ هتلی شناور که در ساحلی در این منطقه تفرجگاهی مستقر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تشدید تنش ها، کره شمالی به تخریب دارایی های کره جنوبی ادامه می دهد

با تشدید تنش ها، کره شمالی به تخریب دارایی های کره جنوبی ادامه می دهد