مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-12سياسي

ضرورت توجه به آموزش های همگانی با همکاری دانشگاه مجازی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از انعقاد اولین تفاهم نامه گسترش همکاری های مشترک میان این دانشگاه و دانشگاه علوم پزشکی مجازی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاهمیت بهره گیری از این ظرفیت مستتر بود و بعد از بروز بحران، ذخیره استراتژیک آموزشی نهفته در دانشگاه علوم پزشکی مجازی خودنمایی کرد.

دکتر زالی راه اندازی سامانه های آموزشی را تحولی در اسلوب آموزش علوم پزشکی کشور دانست و افزود: در شرایط کنونی و زیرساخت های موجود، گسترش آموزش مختلط مجازی و حضوری امکان پذیر است و در این زمینه باید بحث و تبادل نظر بیشتری با حضور سایر اعضای هیئت رییسه دانشگاه ها صورت گیرد.

وی تصریح کرد: بر اساس گزارش ها دانشگاه علوم پزشکی مجازی، در کنار ارتقای حرفه ای و تکنیکال آموزش، آموزش همگانی را نیز در دستور کار دارد و گسترش همکاری ها در قالب این تفاهم نامه مشترک نیز مسیر را در این زمینه هموار خواهد کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه سلامت دیجیتال مصادیق متفاوتی را در بر می گیرد، اظهار کرد: طرح های ملی ارزشمندی به ویژه در حوزه بهداشت قابل تعریف است.

وی در خصوص گسترش همکاری میان دانشگاه علوم پزشکی مجازی و انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور به عنوان اولین گام در راستای بهره مندی از ظرفیت های مشترک با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به آموزش های همگانی با همکاری دانشگاه مجازی

ضرورت توجه به آموزش های همگانی با همکاری دانشگاه مجازی