مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-12سياسي

ترویج امر به معروف و نهی از منکر، ضامن اجرای عدالت در جامعه


ترویج امر به معروف و نهی از منکر، ضامن اجرای عدالت در جامعه بشری و احیای ارزش ها و حقوق انسانی است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه خرم دره گفت: ترویج امر به معروف و نهی از منکر، ضامن اجرای عدالت در جامعه بشری و احیای ارزش ها و حقوق انسانی است.

حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور، ظهر امروز (23 فروردین ماه) در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خرم دره بر برگزاری منظم این جلسات تاکید کرد و افزود: متاسفانه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به دلایلی مغفول مانده که همین موضوع باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری از جمله روزه خواری علنی در سطح جامعه شده است.

وی با توضیح این مطلب که امر به معروف و نهی از منکر از واجباتی است که در قرآن و روایات توجه ویژه ای به اجرای آن در جامعه شده است، اضافه کرد: این تاکیدات به حدی است که کسانی که این فریضه را ترک می کنند، مورد لعن قرار گرفته اند.

امام جمعه خرم دره با یادآوری اینکه از جمله نتایج ترک امر به معروف و نهی از منکر در جامعه انجام گناه به صورت علنی و بدون پرده است، متذکر شد: پیامبر (ص) در این باره می فرمایند: گناه در خفا باعث گرفتاری خود شخص می شود، ولی گناه علنی و آشکارا باعث گرفتاری جامعه می شود، از این رو باید امر به معروف و نهی از منکر جدی گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج امر به معروف و نهی از منکر، ضامن اجرای عدالت در جامعه

ترویج امر به معروف و نهی از منکر، ضامن اجرای عدالت در جامعه