مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-12سياسي

تقویت دانش بنیان ها چاره معضل فرار مغزها


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به نام گذاری سال جدید و فرمایشات مقام معظم رهبری، تسهیل در صدور مجوز دانش بنیان ها را ضروری و بهبود این زمینه را عاملی بر جلوگیری از فرار مغزها عنوان کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، ارائه شعار تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین برای سال 1401 از سوی مقام معظم رهبری ضرورت اطلاع از مشکلات فراروی شرکت های دانش بنیان در سال جاری را مبرهن و جایگاه تأثیرگذار این شرکت ها را در توسعه پایدار اقتصاد بیش ازپیش نمایان می سازد.

  مطابق فرمایشات حضرت آیت الله خامنه ای اگر شرکت های دانش بنیان جدی گرفته شوند و از توسعه کمی و کیفی آن ها حمایت شود، به واسطه ثروت آفرینی از طریق علم، اقتصاد کشور به شکوفایی حقیقی خواهد رسید.

  رهبر معظم انقلاب با آغاز سال 1401 تأکید کردند که به شعار سال سطحی و شعاری پرداخته نشود.

در پی فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از مهم ترین مشکلات شرکت های دانش بنیان مبنی بر صدور مجوز ها مورد بررسی کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس قرار گرفت.

  براین اساس رییس کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما عنوان کرد: امیدواریم هرچه زودتر قانون جهش تولید دانش بنیان ابلاغ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت دانش بنیان ها چاره معضل فرار مغزها

تقویت دانش بنیان ها چاره معضل فرار مغزها