مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-12ورزشي

آمادگی بندر خرمشهر برای جابه جایی مسافران جام جهانی قطر


مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از آمادگی این بندر برای تردد و جابه جایی مسافران و هواداران جام جهانی فوتبال به قطر و بالعکس از طریق مسیر دریایی خبر داد و گفت: - ایسنا/خوزستان مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از آمادگی این بندر برای تردد و جابه جایی مسافران و هواداران جام جهانی فوتبال به قطر و بالعکس از طریق مسیر دریایی خبر داد و گفت: آماده میزبانی از مسافران جام جهانی قطر هستیم.

نورالله اسعدی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص ظرفیت های بندر خرمشهر برای تردد مسافران از مسیر دریایی اظهار کرد: زیرساخت های بسیار خوبی در بندر خرمشهر و پایانه مسافری دریایی خلیج فارس این بندر وجود دارد و در شرایط فعلی که جام جهانی فوتبال در قطر برگزار می شود باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کرد.

وی افزود: با توجه به وجود این ظرفیت ها، شرایط برای تردد و جابه جایی هواداران و مسافران جام جهانی فوتبال قطر از طریق مسیر دریایی فراهم است و این بندر آمادگی دارد تا میزبان افرادی باشد که قصد دارند از طریق مسیر دریایی به قطر سفر کنند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: پایانه مسافری دریایی خلیج فارس بندر خرمشهر، بزرگترین پایانه مسافری استاندارد در حوزه خلیج فارس است و با توجه به وجود دو پست اسکله در این بندر، ظرفیت پهلودهی همزمان 2کشتی، برای سوار و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بندر خرمشهر برای جابه جایی مسافران جام جهانی قطر

آمادگی بندر خرمشهر برای جابه جایی مسافران جام جهانی قطر