مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-12سياسي

«تولید واکسن» نمونه ای از خودباوری دانش بنیان ها


عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی تولید واکسن را نمونه ای از اتکا به داخل و تحقق خودباوری برشمرد و گفت: اراده جدی، هماهنگی بخش های مختلف و عدم اتکا به خارج و توجه جدی به منابع انسانی داخلی سبب خودباوری و تولید انبوه واکسن شد.

- مهرداد گودرزوند چگینی عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت یکی از موضوعات جدی در پیشرفت و توسعه را توجه به دانش بنیان ها برشمرد و اظهار کرد: راهبرد فرمایش مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است که هر سه این عنوان ارتباط نزدیکی باهم دارند.

وی با اذعان به این نکته که دانش بنیان کردن تولید، استفاده صحیح از منابع و بهره وری را به همراه خواهد داشت، افزود: با دانش بنیان کردن تولید، زمینه های استفاده بهینه از منابع طبیعی و خدادادی در ابعاد مختلف به عنوان محور قرار خواهد گرفت و از منظر دیگری توجه به دانش بنیان شدن علم و تولید، حفظ و نگهداری منابع طبیعی را در بر خواهد داشت.

نماینده مردم رودبار در مجلس با اشاره به لزوم به کار بردن دانش بنیان ها در ایجاد اشتغال، گفت: افزایش تولید از طریق دانش بنیان نمودن می تواند زمینه های بهره وری و اشتغال آفرینی را با کمترین هزینه به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تولید واکسن» نمونه ای از خودباوری دانش بنیان ها

«تولید واکسن» نمونه ای از خودباوری دانش بنیان ها