مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 09:322022-04-12حوادث

فراهم نبودن شرایط کار؛ مهمترین مشکل معتادان بهبودیافته بعد از خروج از کمپ


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی شرق تهران معتقد است: اگر شرایط برای اشتغال معتادان بهبود یافته فراهم شود قطعا تعداد آنها کم خواهد شد و جامعه احساس آرامش خواهد داشت.

- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی شرق تهران معتقد است: اگر شرایط برای اشتغال معتادان بهبود یافته فراهم شود قطعا تعداد آنها کم خواهد شد و جامعه احساس آرامش خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد بیدمشکی در یک گفتگوی رادیویی در مورد ساماندهی معتادان متجاهر گفت: در روند بهبود معتادان مشکل اساسی فراهم نبودن شرایط کار برای آنها بعد از خروج از مراکز و کمپ های درمانی است وی با بیان اینکه بعد از بهبود معتادان ستاد مبارزه با مواد مخدر، بهزیستی و ادارات متولی می بایست شرایط ایجاد شغل و بکارگیری معتادان بهبود یافته را فراهم کنند بیان کرد: ایجاد شغل برای معتادین متجاهر وظیفه پلیس نیست و پلیس تنها وظیفه دستگیری و روانه کردن آنها به مراکز نگهدارای و درمان را دارد و بر روند بهبود آنها در مراکز نظارت می کند.

بیدمشکی با اشاره به اینکه پلیس نسبت به ظرفیت های موجود کار جمع آوری معتادین را به خوبی انجام می دهد بیان داشت: در صورتی که در ستاد مبارزه با مواد مخدر ایجاد ظرفیت شود و برابر پروتکل ها اجازه بدهند پلیس آمادگی دارد ظرف مدت 4 الی 5 روز تهران را از معتادین مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم نبودن شرایط کار؛ مهمترین مشکل معتادان بهبودیافته بعد از خروج از کمپ

فراهم نبودن شرایط کار؛ مهمترین مشکل معتادان بهبودیافته بعد از خروج از کمپ