مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 09:172022-04-12ورزشي

علت فوت فوتبالیست پیشکسوت هرمزگانی چه بود؟


مسئول کمیته پزشکی هیات فوتبال استان هرمزگان گفت: طبق بخشنامه هیات فوتبال هرمزگان باید تمامی رقابت های در سطح استان و شهرستان حتی مسابقات جام های رمضان یا دهه مبارک فجر باید تأییدیه کمیته پزشکی را بگیرند.

- دکتر سحر ستاری در گفت و گو با ایسنا، پیرامون فوت فوتبالیست پیشکسوت هرمزگانی در حین مسابقه فوتبال، افزود: زنده یاد علیرضا پورصابر بازیکن تیم پیشکسوتان رودان دو روز پیش پس از پایان نیمه اول و قرار گرفتن روی نیمکت و آشامیدن آب احساس درد می کند و دچار ایست قلبی می شود.

وی با بیان اینکه سریعأ به وسیله آمبولانس این ورزشکار به بیمارستان صاحب الزمان(عج) اعزام می شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه پیش از رسیدن به بیمارستان فاقد نبض بوده و جان خود را از دست داده است.

ستاری با اشاره به اینکه این مسابقات تحت عنوان جام رمضان گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد حسین عطایی با حضور تیم های شهرستان بندرعباس و یک تیم از شهرستان رودان برگزار می شود، اضافه کرد: متأسفانه آنچنان که باید قوانین پزشکی پیش، حین و پس از برگزاری مسابقات فوتبال در سطح کشور جدی گرفته نمی شود.

وی با بیان اینکه انجام معاینات قلبی و عروقی و تأییدیه سلامت از سوی پزشک نیز برای حضور بازیکنان در میادین رسمی ورزشی الزامی است، عنوان کرد: تمامی این موارد پیش بینی شده تا از سلامت بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت فوت فوتبالیست پیشکسوت هرمزگانی چه بود؟

علت فوت فوتبالیست پیشکسوت هرمزگانی چه بود؟