مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-12اقتصادي

ارسال 610 واحد خون از همدان به سه استان/ اهدای خون در ماه رمضان


رییس مرکز اهدای خون استان همدان با بیان اینکه از ابتدای امسال 610 واحد خون به استان های تهران، سیستان و خوزستان ارسال شده است گفت: نیاز خونی استان همدان تامین است.

- افشین محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در حال حاضر نیاز خونی استان تامین می شود اظهار کرد: خوشبختانه همدان در زمینه تامین فرآورده های خونی مشکلی ندارد و همواره نیاز استان تامین می شود.

وی با بیان اینکه مازاد نیاز استان به استان های تهران، سیستان و بلوچستان و خوزستان ارسال می شود گفت: از ابتدای سال تاکنون 610 واحد خون به این استان ها ارسال شده است.

  رییس مرکز انتقال خون استان همدان بیان کرد: در ماه رمضان نیز برنامه این است که در سه شیفت صبح، ظهر و شبانه اهدای خون صورت می گیرد و مراجعه کنندگان می توانند در هر ساعتی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در شب های قدر شیفت شبانه طولانی می شود افزود: با این وجود متقاضیان اهدای خون را به شب های قدر موکول نکنند زیرا در این شب ها مراجعه کننده زیاد است.

محمدی در خصوص اهدای خون در حین روزه داری گفت: اهدای خون در هنگام روزه داری مشکلی ندارد اما بهترین توصیه در وهله اول اینکه بعد از افطار اهدا داشته باشند تا از افطار تا سحری مایعات بیشتری مصرف کنند و چند شب بعد نیز مصرف مایعات را تکرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 610 واحد خون از همدان به سه استان/ اهدای خون در ماه رمضان

ارسال 610 واحد خون از همدان به سه استان/ اهدای خون در ماه رمضان