مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 04:322022-04-12سياسي

استبداد از نفوذ اندیشه روحانیت واهمه دارد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: استبداد جهانی همواره از نفوذ اندیشه های روحانیت و آموزه های اسلام در دنیا هراس و واهمه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدحسن عاملی شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای روحانی حرم رضوی در مسجد میرزاعلی اکبر اردبیل اظهار کرد: در طول تاریخ همواره خون شیعه در راه دفاع از اسلام و آموزه های الهی ریخته شده است و روزهایی که امام حسین دست خود را به دست رهبریت صالح داد و رهبریت صالح را تعریف کرد خط قرمزی برای زمامداران خونخوار آن دوران بود.

وی با اشاره به اینکه شیعه بیشترین ضربه را از این زمامداران خورده و عاصی ترین گروه از دست حاکمیت جور است، خاطرنشان کرد: هیچ فکر، مذهب و اندیشه ای به اندازه اندیشه روحانیت در طول تاریخ با حاکمان جور رودرروی همدیگر قرار نگرفته و امروز نیز مشاهده می کنیم تمام حکومت ها و اندیشه ها غیر از شیعه دست خود را در دست آمریکا و اسراییل گذاشته اند و با عادی سازی روابط می خواهند این رژیم جعلی را به رسمیت شناخته اند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری افزود: علمای شیعه تاریخ مظلومانه ای دارند و در طول تاریخ همواره به دست ظالمان جور قتل عام شده اند چرا که عالم حق و باطل و سعادت و شقاوت را برای انسان ها آشکار می کند و این برخلاف اندیشه شوم استکبار جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استبداد از نفوذ اندیشه روحانیت واهمه دارد

استبداد از نفوذ اندیشه روحانیت واهمه دارد