مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 00:172022-04-11ورزشي

فولاد پیروز شهرآورد هندبال اصفهان/ شاملی صدر جدول را از دست داد


در حساسترین دیدار دور سوم مرحله برگشت لیگ برتر هندبال مردان مصاف دو تیم اصفهانی فولاد سپاهان و ذوب آهن به سود سپاهان به پایان رسید.

   - در حساسترین دیدار دور سوم مرحله برگشت لیگ برتر هندبال مردان مصاف دو تیم اصفهانی فولاد سپاهان و ذوب آهن به سود سپاهان به پایان رسید.

   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان مرحله سوم و پایانی دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان که به میزبانی اصفهان در حال انجام است 5 دیدار برگزار شد.

در حساس ترین دیدار امروز دو تیم رده دومی و سومی فولاد مبارکه سپاهان به مصاف هم رفتند که تیم فولاد مبارکه توانست با حساب 28 بر 25 در شهرآورد اصفهان پیروز شود و اکنون فولاد در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

در دیگر دیدار امروز تیم های پاس ناجا قم و نفت و گاز گچساران در سالن شهید سجادی مقابل هم قرار گرفتند که گچساران با حساب 31 بر 25 پیروز شد.

تیم کازرون نیز با حساب 28 بر 23 مقابل صنعت مس کرمان پیروز شد اما در حال حاضر صدر جدول را از دست داده و در تلاش است مجددا صدرنشین شود.

سپاهان نوین که به دنبال صعود به پلی آف است مقابل زغال سنگ طبس با نتیجه 24 متوقف شد و ستارگان دشتستان نیز با نتیجه 30 بر 29 رعد پدافند آمل را از پیش رو برداشت.

مرحله سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان از شنبه 20 فروردین آغاز و 26 فروردین به اتمام خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد پیروز شهرآورد هندبال اصفهان/ شاملی صدر جدول را از دست داد

فولاد پیروز شهرآورد هندبال اصفهان/ شاملی صدر جدول را از دست داد