مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-11سياسي

سخت گیری مالیاتی منجر به ورشکستگی می شود/ وجود 100 پرونده مالیاتی در محاکم


در راستای حمایت از تولید داخلی در برخی جاها باید ارفاقات مالیاتی صورت گیرد و نباید سختگیری کرد تا منجر به ورشکستگی صنعت و واحد های تولید شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، در جلسه مدیران مالیاتی استان زنجان اظهار کرد: فرار مالیاتی معضلی است که گریبان جامعه را گرفته و کوتاهی در این امر بر عهده مجریان امور مالیاتی است که باید در این خصوص فکری اساسی کرد.

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: برای اداره جامعه، مشارکت مردم امری لازم و ضروری است و این مشارکت نیز با پرداخت به موقع مردم در بحث مالیات موجب توسعه کشور خواهد شد.

وی افزود: در بحث جمع آوری مالیات متاسفانه کوتاهی هایی از سوی متولیان امر صورت گرفته است که باید این کوتاهی ها در جمع آوری مالیات جبران شود.

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه از کارکنان و حقوق بگیران قبل از پرداخت حقوقشان مالیات کسر می شود، اما برخی افراد با انجام فعالیت های اقتصادی بزرگ و درآمدهای آنچنانی از پرداخت مالیات امتناع می کنند، گفت: توجه به این موضوع هم در دستور متولیان امر کار قرار گیرد.

رییس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: فرار مالیاتی معضلی است که گریبان جامعه را گرفته و کوتاهی در این امر بر عهده مجریان  امور مالیاتی است که باید در این خصوص فکری اساسی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخت گیری مالیاتی منجر به ورشکستگی می شود/ وجود 100 پرونده مالیاتی در محاکم

سخت گیری مالیاتی منجر به ورشکستگی می شود/ وجود 100 پرونده مالیاتی در محاکم