مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-11ورزشي

استقلال باهوش باشد تا شگفتی های جام حذفی کامل نشود


جام حذفی در این فصل کاملا مصداق شگفتی ها بود و استقلال باید خیلی باهوش باشد تا این شگفتی ها کامل نشود.

- رضا حسن زاده پیشکسوت تیم استقلال و کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ما شنیده بودیم که جام حذفی جام شگفتی هاست، اما دیگر نه تا این حد شگفتی که در مرحله نیمه نهایی یک تیم لیگ یکی و یک تیم از لیگ دو حضور داشته باشد و این حجم از شگفتی ما را هم شگفت زده کرد.

شب گذشته هم که آلومینیوم با شایستگی پرسپولیس را شکست داد تا این شگفتی ها ادامه داشته باشد؛ و توصیه من به فرهاد مجیدی و مجموعه استقلال این است که امشب بسیار باهوش باشند تا نوار شگفتی های جام حذفی همین جا قطع شود.

کارشناس فوتبال در خصوص پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس گفت: آلومینیوم فوتبال هوشمندانه ای بازی کرد و با آنالیز خوبی که از حریف داشت به خوبی می دانست از این بازی چه می خواهد و درست روی نقاط ضعف پرسپولیس دست گذاشت و از همانجا ضربات خودش را هم زد.

به نظر من پرسپولیس خوش شانس بود که با تفاضل یک گل شکست خورد چون حداقل اینکه پنالتی آلومینیوم هم گل شده بود شکست آنها خیلی سنگین می شد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص دیدار امشب استقلال و نساجی گفت: هر دو تیم فوتبال خوبی بازی می کنند و خصلت جام حذفی این است که همه تیم ها در هر بازی برای پیروزی به میدان بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال باهوش باشد تا شگفتی های جام حذفی کامل نشود

استقلال باهوش باشد تا شگفتی های جام حذفی کامل نشود