مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 12:372022-04-11اقتصادي

دفتر پارک فناوری پردیس در شرکت پالایش گاز بیدبلند ایجاد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود امین نژاد مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس با ابراز خرسندی از حضور در پارک فناوری پردیس و کارخانه نوآوری آزادی گفت: - مدیرعامل و مسئولان شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس گفت: ایجاد دفتر پارک فناوری پردیس در پالایشگاه بیدبلند در دستور کار طرفین قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود امین نژاد مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس با ابراز خرسندی از حضور در پارک فناوری پردیس و کارخانه نوآوری آزادی گفت: ارتباط بین مجموعه نفت و گاز بیدبلند با پارک فناوری پردیس می توانند به عنوان نمونه ای برای همکاری صنعت نفت و گاز با مجموعه های دانش بنیان باشد.

او افزود: منطقه خلیج فارس با دارا بودن بیش از 50 شرکت نفت و گاز می توانند با استفاده از دستاورد های شرکت های دانش بنیان رشد قابل توجهی را در ایجاد اشتغال و تولید داشته باشد.

امین نژاد پارک های فناوری را حلقه مفقوده بین صنعت و دانشگاه قلمداد کرد که می توانند پلی بین صنعت و دانشگاه و راهگشای صنعت نفت و گاز باشد.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1401 گفت: صنعت نفت و گاز، سومین صنعت های تک جهان قلمداد می شود و و دسترسی به فناوری های روز دنیا در این صنعت ضروری می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر پارک فناوری پردیس در شرکت پالایش گاز بیدبلند ایجاد می شود

دفتر پارک فناوری پردیس در شرکت پالایش گاز بیدبلند ایجاد می شود