مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 12:172022-04-11سياسي

پتروشیمی میانکاله و چند تخلف قانونی


اواخر اسفند 1400 وقتی فعالان محیط زیستی مازندرانی منتظر بودند با راه اندازی کارزار اعتراضی هم زمان با سفر رییس جمهور به این استان، به ساخت سد فینسک اعتراض کنند با یک غافلگیری بزرگ مواجه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک،شرق نوشت: اواخر اسفند 1400 وقتی فعالان محیط زیستی مازندرانی منتظر بودند با راه اندازی کارزار اعتراضی هم زمان با سفر رییس جمهور به این استان، به ساخت سد فینسک اعتراض کنند با یک غافلگیری بزرگ مواجه شدند.

آنها منتظر همراهی وزیر نیرو با رییس جمهور در این سفر بودند اما در آن سفر خبری از محرابیان و تحول در پروژه سد فینسک نبود.

در عوض و در سکوت خبری این سردار احمد وحیدی، وزیر کشور بود که به میانکاله رفت و کلنگ احداث پروژه پتروشیمی میانکاله را زمین زد؛ موضوعی که حالا مهم ترین مسئله محیط زیستی مورد اعتراض مازندرانی هاست و دامنه اعتراضش ابعادی ملی دارد.

روز گذشته تحولات جدیدی در راستای احداث پتروشیمی در میانکاله رخ داد که همچنان وضعیت این زیست بوم منحصربه فرد را در هاله ای از ابهام نگه داشته است.

کلنگ زنی این دولت و ضدمحیط زیستی بودن آن دولت! روز گذشته خبرگزاری دولتی ایرنا خبری را منتشر کرد که در آن آمده بود احتمال ابطال مصوبه ضد محیط زیست دولت قبل قوت گرفت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتروشیمی میانکاله و چند تخلف قانونی

پتروشیمی میانکاله و چند تخلف قانونی