مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 12:122022-04-11اقتصادي

سارقان 12 میلیارد تومان خسارت روی دست مخابرات کرمانشاه گذاشتند


سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه با اشاره به طلب 40 میلیارد تومانی این شرکت از اپراتورهای تلفن همراه، ادرات، سازمان ها و مردم، گفت: متأسفانه سال گذشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حمیدرضا امیری سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص برنامه های مخابرات استان در سال 1401، اظهار کرد: برنامه امسال در دو بخش فیبرنوری و توسعه شبکه مخابراتی و همراه اول و اینترنت خواهد بود.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری عظیمی در بحث فیبرنوری انجام شده است، ادامه داد: 400 کلیومتر فیبرنوری در بخش جاده ای و بین شهری در برنامه داریم و به زودی شروع خواهیم کرد.

سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه در بخش فیبرنوری خانگی، گفت: 1200 مشترک خانگی در برنامه داریم البته محدودیتی ندارد، قطعا هر تقاضایی همشهری ها داشته باشند حتما اقدام به طراحی و توسعه خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در بحث توسعه همراه، 28 سایت تلفن همراه در سطح استان در برنامه داریم که منتظر ابلاغ برنامه شرکت ارتباطات سیار برای شروع عملیات اجرایی هستیم.

امیری با اشاره به طلب 40 میلیارد تومانی این شرکت از اپراتورهای تلفن همراه، ادرات، سازمان ها و مردم، افزود: اگر بدهی ها به موقع پرداخت شود خدمات رسانی بهتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان 12 میلیارد تومان خسارت روی دست مخابرات کرمانشاه گذاشتند

سارقان 12 میلیارد تومان خسارت روی دست مخابرات کرمانشاه گذاشتند