مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-11حوادث

رصد و اشرافیت انتظامی بر تحرکات باندهای قاچاق


فرمانده انتظامی استان از عزم جدی و قاطع پلیس سیستان و بلوچستان در امر مبارزه با موادمخدر، شناسایی و انهدام باندهای سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور خبر داد.

-  سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان با تاکی بر تلاش مضاعف پلیس سیستان و بلوچستان برای عملی کردن شعار سال و اهتمام ویژه در برنامه ها و فعالیت های انتظامی خود در سال جدید، اظهار داشت: ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی چون سرقت در اعتیاد به موادمخدر است موضوعی که همه دستگاه ها مرتبط در امر مبارزه با مواد مخدر می بایست به آن توجه ویژه داشته باشند.

  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان ترفندهای گوناگون دشمنان ایران اسلامی برای سنگ اندازی و عدم پیشرفت روز به روز این مرز بوم، افزود: امروزه مبارزه با اعتیاد بیش از آن که ماموریتی در راستای وظایف انتظامی باشد، اقدامی استراتژیک در مقابله با ابزار نظام سلطه جهانی است.

  وی اضافه کرد: اعتماد ارزشمند مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل تلاش های شبانه روزی همه دستگاه ها به ویژه انتظامی در سراسر کشور بوده و عملکرد مطلوب این سازمان بزرگ انقلابی و جهادی به ویژه در زمینه مبارزه با موادمخدر، چهره جهانی از جمهوری اسلامی در تامین امنیت و آرامش نمایان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد و اشرافیت انتظامی بر تحرکات باندهای قاچاق

رصد و اشرافیت انتظامی بر تحرکات باندهای قاچاق