مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 07:572022-04-11بين الملل

بررسی مسائل مهاجران افغان در دیدار سفیر کشورمان با وزیر خارجه طالبان


بهادر امینیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل درباره مسائل مربوط به مهاجران با وزیر امور خارجه طالبان دیدار و گفت وگو کرد.

- بهادر امینیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل درباره مسائل مربوط به مهاجران با وزیر امور خارجه طالبان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر امور خارجه طالبان در دیدار با سفیر ایران در افغانستان، ضمن ابراز نگرانی از برخورد صورت گرفته با مهاجران افغان در ایران، در خواست کرد تا این پیام را به ایران منتقل کند که نهادهای امنیتی و سایر نهادهای مربوطه در مورد چگونگی جلوگیری از سوء برخورد با مهاجران افغان در شهرها و مناطق مرزی دستورات لازم را ارائه کنند.

امیرخان متقی همچنین اظهار داشت: بدرفتاری با مهاجران افغان بر روابط و ذهنیت عمومی دو کشور تأثیر منفی می گذارد و به ‏دشمنان دو کشور فرصت ایجاد آشوب و اختلاف می دهد.

وی همچنین افزود: عملکرد هیچ مجرمی با استفاده از نام مهاجر افغان، بیانگر افکار، نیات و اقدامات عمومی نیست.

امینیان، سفیر ایران در افغانستان نیز درباره نگرانی های وزیر امور خارجه طالبان گفت: هنگامی که دو روحانی و یک خادم در حرم مطهر‏ امام رضا با چاقو کشته و زخمی شدند، برخی از محافل مغرض به دنبال توطئه برنامه ریزی شده بین مردم کشورهای دوست و همسایه، در مطبوعات تبلیغات منفی را با هدف ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مسائل مهاجران افغان در دیدار سفیر کشورمان با وزیر خارجه طالبان

بررسی مسائل مهاجران افغان در دیدار سفیر کشورمان با وزیر خارجه طالبان