مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 18:272022-04-10سياسي

رهایی 5 زندانی از قصاص در زنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، در نخستین جلسه استانی ستاد صبر اظهار کرد: در استان زنجان 154 همیار صلح فعال هستند که در سال آینده تعداد یک هزار و 765 پرونده برای سازش به همیاران صلح ارجاع شده بود.

 رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه از این تعداد یک هزار و 405 پرونده منجر به صلح و سازش شده است، اضافه کرد: در همین راستا جلسه مدیریت و ارائه راهکار برای ترویج سازش در پرونده ها و اختلافات تشکیل شد.

وی گفت: برای ایجاد سازش در پرونده ها استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعت، صاحبان منبر، نفوذ  شخصیت های صاحب نام و موثر  بسیار راهگشاست.

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: شورای حل اختلاف استان زنجان در ایجاد صلح و سازش از استان های برتر و موفق در سطح کشور است که این امر نشان از همت و تلاش اعضای شورا  و همیاران صلح است.

صادقی نیارکی با بیان اینکه 56 درصد پرونده های ارجاع شده به شورای حل اختلاف استان زنجان منجر به سازش شده است، افزود: در سال گذشته  5 محکوم به قصاص با تلاش همیاران صلح، شورای حل اختلاف و همکاران دادسرا از قصاص رهایی پیدا کردند.

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: برای سازش در پرونده های قتل در استان گروه هایی متشکل از طیف های مختلف جامعه تشکیل  و اقدامات و پیگیری های لازم برای سازش در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی 5 زندانی از قصاص در زنجان

رهایی 5 زندانی از قصاص در زنجان