مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 16:322022-04-10سياسي

استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و هنر برای تبلیغ دین


معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی بر استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغ دین در قالب های مختلف هنری تاکید کرد.

- ، حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح تولید محتوا با عنوان بهار معنویت برای فعالان رسانه های نوین اظهار داشت: شناخت درست پیام ها به منظور انتقال آن به مخاطب موضوع مهمی است که در این طرح سعی شده تا با محوریت قراردادن معنویت و توجه به پروردگار محتواهایی در قالب های متنوع تولید شود.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در طرح بهار معنویت بدنبال ارتقا تراز پیام های معنویت بوده ایم افزود: گاهی دیده می شود که خداوند برای جامعه ترسناک معرفی می شود در حالی که باید به این امر توجه داشت که آنچه از آن به عنوان عذاب یاد می شود در حقیقت بازخورد اعمال و رفتار خود انسان است.

وی ادامه داد: مقام خداوند را باید به درستی شناخت و خدایی که می بایست معرفی شود خدای عذاب آور نیست بلکه خدای دعای کمیل و ابوحمزه و صاحاب آیات نورانی قرآن کریم است.

حجت الاسلام شیخ الاسلامی عنوان کرد: در طرح بهار معنویت محتوا و پیام های موتبط با موضوع معنویت استخراج شده و برای تبدیل شدن به تولیدات هنری در بخش های مختلف در اختیار هنرمندان و صاحبان حرفه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و هنر برای تبلیغ دین

استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و هنر برای تبلیغ دین