مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-10سياسي

داستان دنباله دار گرانی دارو و کالاهای اساسی


افزایش سریالی و دنباله دار کالاهای اساسی موضوعی تکراری و دردآوری است که گویی تمامی ندارد منتها با این تفاوت که دامنه آن به تامین دارو هم گسترش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، گرانی واژه بیگانه ای برای مردم ایران نیست که همواره با تورم دست و پنجه نرم می کنند اما چند سالی است که شیب تند افزایش قیمت ها معیشت مردم را با مشکل مواجه کرده تا جایی که بخشی از جامعه حتی در تامین چند قلم کالای اساسی با مشکل دست و پنجه نرم می کنند و در سویی دیگر تامین دارو و گرانی آن هم مشکلات مردم اضافه کرده است.

موضوع مقابله با گرانی هر چند وقت یکبار در مجلس شورای اسلامی مطرح می شود و نمایندگان در قالب تذکراتی خواستار برخورد دولت با این پدیده شوم هستند؛ مساله ای که در جلسه امروز مجلس نیز بیان شد.

محمدعلی محسنی بندپی عضو کمیسیون بهداشت و درمان با ابراز گلایه از کمبود و گرانی دارو گفت: گلایه ما از دولت برای غصه تلخ و غم انگیز کمبود دارو و گرانی داروهاست که در این روزها مردم و بیماران را به شدت نگران کرده است.

وی توضیح داد: در لایحه بودجه 1401 مصوب کردیم که اگر دولت قصد حذف ارز ترجیحی دارو را دارد قیمت ها نباید از نرخ شهریور 1400 بالاتر رود اما اکنون که ارز ترجیحی حذف نشده ، روز به روز قیمت ها در حال افزایش است پس دولت و وزارت بهداشت به قید دو فوریت به این موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان دنباله دار گرانی دارو و کالاهای اساسی

داستان دنباله دار گرانی دارو و کالاهای اساسی