مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-10سياسي

مرز باید مرکز واردات و صادرات شود


فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه،گفت: مرز فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال برای افراد بومی است و باید به مرکز واردات و صادرات تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کنارک، سردار محمد کرمی در شورای اداری شهرستان زرآباد با حضور روسای ادارات،معتمدین،علما و بسیجیان،اظهار کرد: امنیت بدون توسعه اقتصادی،فرهنگی و علمی امکان پذیر نیست و دولت نگاه ویژه به مناطق محروم کشور منجمله استان سیستان و بلوچستان دارد.

وی افزود: ظرفیت کشاورزی، شیلاتی و گردشگری یک فرصت خدادادی برای شهرستان زرآباد است و باید از این فرصت ها به نحو احسن استفاده کرد.

وی تصریح کرد: امنیت غذایی یک اصل مهم در همه کشورها است که شهرستان زرآباد به توجه به کشت انواع میوه های گرمسیری ،محصولات خارج از فصل و بویژه محصول موز در کشور در بخش کشاورزی نمونه است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه،ادامه داد: راه اندازی آب شیرین کن در کنار سواحل مکران برای آبرسانی به روستاهای مشکل آب شرب امری مهم و ضروری است.

سردار کرمی با اشاره به گلایه کشاورزان زرآباد در خصوص واردات موز از مرز میرجاوه در زمان اوج برداشت این محصول در این شهرستان،خاطرنشان کرد: قطعا در هر جای که تولید داخلی آسیب ببیند از واردات جلوگیری به عمل خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز باید مرکز واردات و صادرات شود

مرز باید مرکز واردات و صادرات شود