مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:222022-04-10پزشكي

بیماران کرمانشاهی مبتلا به آسم از ترددهای غیرضروری خودداری کنند


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: بیماران کرمانشاهی مبتلا به آسم و آلرژی از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

- اظهار کرد: به همشهریان کرمانشاهی با توجه به پدیده گرد و غبار توصیه می کنیم از انجام فعالیت های شدید بدنی مانند قدم زدن در پارک ها و دویدن و هر نوع ورزش سبک و سنگین خودداری کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط پایداری و محبوس شدن هوا به هیچ وجه در ارتفاعات کوهنوردان توقف نکنند در صورت امکان فعالیت کوهنوردی را تعطیل کنند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم از خروج غیر ضروری از منزل و محل کار خودداری کنند و به خصوص اگر دچار بیماری های قلبی و ریوی و مبتلا به آسم و آلرژی هستند و یا از لنزهای چشمی استفاده می کنند.

رفیعی بیان کرد: در صورت خروج از منزل یا محل کار حتماً از ماسک های مناسب و فیلتر دار برای جلوگیری از تنفس در هوای آلوده استفاده کنند و همچنین در صورت امکان از عینک مناسب آنهایی که آلرژی ها چشمی دارند، استفاده کنند.

وی ادامه داد: مردم استان کرمانشاه در و پنجره و منافذ محل زندگی خانه و محل کار خود را کاملاً بسته نگه داشته و از باز کردن غیرضروری آن خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران کرمانشاهی مبتلا به آسم از ترددهای غیرضروری خودداری کنند

بیماران کرمانشاهی مبتلا به آسم از ترددهای غیرضروری خودداری کنند