مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-10اقتصادي

انتشار اسامی بدهکاران بزرگ شبکه بانکی در بانک مرکزی


بانک مرکزی در چارچوب برنامه جامع اصلاح شبکه بانکی و بر مبنای ‎انضباط مالی و ‎بهداشت اعتباری بانک ها، از هفته آینده، اسامی ‎بدهکاران بزرگ شبکه بانکی را منتشر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنتشر شد که این گزارش به انتقاد از مدیران بانکی در خصوص سکوتشان در قبال ابربدهکاران بانکی پرداخت.

در بخشی از این گزارش آمده بود در سالی که گذشت وزارت اقتصاد با رویکرد اصلاح رویه و سیاست های بانکی کشور، اقدام به صدور 5 دستور مهم گرفت که در رأس آنها الزام بانک های دولتی برای انتشار اسامی ابربدهکاران بانکی بود.

علاوه بر این تسهیل پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن و همچنین پرداخت وام 10 میلیون تومانی قرض الحسنه به سرپرستان خانواده های دچار شده به بیماری کرونا در کنار الزام بانک ها به ارائه یک نسخه از قرارداد تسهیلات بانکی و برگشت وجوه اضافی از وام گیرندگان از دیگر ابلاغیه های وزارت اقتصاد بود که در کانون توجه مردم قرار گرفت.

در عین حال برگزاری جلسه بررسی عملکرد هر یک از بانک های دولتی نیز در حالی همچنان دنبال شد که به نظر می رسد همچنان مدیران ارشد بانک ها نسبت به انتشار اسامی بدهکاران بدحساب بانکی به دلایل عجیب و قابل تأملی امتناع و سرپیچی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار اسامی بدهکاران بزرگ شبکه بانکی در بانک مرکزی

انتشار اسامی بدهکاران بزرگ شبکه بانکی در بانک مرکزی