مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 08:372022-04-10سياسي

شهیدان اصلانی و دارایی با فتنه دشمن در حاشیه شهر مقابله می کردند


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: علت عصبانیت دشمنان از روحانیان شهید جهادی اصلانی و دارایی این بود که این شهدا با فتنه دشمن در حاشیه شهر مقابله می کردند.

- ، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت شهیدان اصلانی و دارایی در مسجد صاحب الزمان(عج) محله سیدی مشهد اظهار کرد: شهیدان اصلانی و دارایی مقابل نقشه های دشمن قرار گرفتند و برنامه های آنان را خنثی کردند از این رو هدف کینه دشمن هم قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن ابلاغ پیام رییس جمهور به خانواده شهدای حرم رضوی گفت: آیت الله رییسی در نشست هیات دولت تاکید کردند این شهدا از مجاهدان بزرگ بودند چون عرصه جهاد امروز در عرصه ای مانند حاشیه شهر مشهد است، جایی که دشمن دنبال فتنه و توطئه است و می خواهد از فقر و نداری مردم سوء استفاده کند و آن ها را به اردوگاه شیطان ببرد.

وی بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به عنوان دولت جمهوری اسلامی ایران به وظایف ذاتی خود در این خصوص عمل می کند و پاسداشت نام و یاد شهدا و خدمت به خانواده آن ها از وظایف خاص بنیاد شهید است که از خداوند توفیق در این مسیر را مسالت می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدان اصلانی و دارایی با فتنه دشمن در حاشیه شهر مقابله می کردند

شهیدان اصلانی و دارایی با فتنه دشمن در حاشیه شهر مقابله می کردند