مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 08:322022-04-10سياسي

در اوج اختلاف با همسر رازدار باشید/ بند ناف روانی خود را از والدین جدا کنید


یک روانشناس با تاکید بر اهمیت رازداری زوجین و حفظ مسائل پیش آمده بین خود در چارچوب زندگی مشترک، گفت: رازداری در تمام مراحل زندگی مشترک یک رکن است و زوجین دقت داشته باشند که حتی به هنگام بروز اختلاف و درگیری لفظی و عاطفی با یکدیگر، - باید "رازدار" باشند و مسائل پیش آمده میان خود را با دیگران و حتی با والدین خود مطرح نکنند.

شبنم طلوعی در گفت وگو با ایسنا، رازداری را از جمله عوامل مهم استحکام خانه و خانواده دانست و اظهار کرد: رازداری منجر به ایجاد احساس امنیت، عشق و محبت، حفظ عزت و آبروی زوجین در زندگی مشترک می شود.

وی با بیان اینکه همه افراد آبرو دار بودن و ارزشمند بودن در کنار دیگران را دوست دارند و از طرفی نیز دوست ندارند که عیب ها و کاستی های زندگیشان توسط همسر به افراد دیگر از جمله والدین منتقل شود، ادامه داد: زن و شوهر با حفظ رازداری باعث حفظ عزت نفس یکدیگر می شوند چراکه حفظ مسائل شخصی زندگی مشترک منتج به ایجاد حس اعتماد در همسر شده و این حس اعتماد نوعی عشق و علاقه را در دل زوجین ایجاد می کند، به طوری که هرچه بیشتر از عمر زندگی مشترک می گذرد علاقه به همسر نیز بیشتر می شود.

به گفته این روانشناس، از جمله جدی ترین نیازهای زندگی مشترک، احساس امنیت و آرامش است که رازدار بودن نیز می تواند این حس امنیت و آرامش را بیشتر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اوج اختلاف با همسر رازدار باشید/ بند ناف روانی خود را از والدین جدا کنید

در اوج اختلاف با همسر رازدار باشید/ بند ناف روانی خود را از والدین جدا کنید