مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 20:372022-04-09حوادث

نکات ایمنی برای جلوگیری از حوادث توسط آتش نشانی قرچک اعلام شد


رییس آتش نشانی قرچک با اشاره به گرمای زودرس نسبت به رعایت موارد ایمنی هشدار داد و نکاتی را برای جلوگیری از حوادث اعلام کرد.

- یوسف صاحبدل در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص اعلام نکات ایمنی سازمان آتش نشانی قرچک در فصل گرما اظهار داشت: با توجه به گرمای زودرس در منطقه و راه اندازی و استفاده از وسایل سرمایشی و کولرها، توصیه می شود نکات ایمنی در این خصوص رعایت شود تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

م دیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک در رابطه با راه اندازی وسایل سرمایشی، گفت: متأسفانه هرساله با شروع فصل گرما و راه اندازی وسایل سرمایشی (کولرها)، حوادثی نظیر برق گرفتگی و سقوط از ارتفاع رخ می دهد.

وی گفت: برخی از شهروندان برای کاهش هزینه ها، شخصاً اقدام به انجام سرویس کولرهای آبی و گازی نموده و به دلیل عدم آگاهی کامل در این زمینه و سهل انگاری باعث آسیب به خود شده و در برخی موارد منجر به فوت آنها می شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قرچک اظهار داشت: شهروندان گرامی با بهره بردن از سرویس کاران مجاز و رعایت نکات ایمنی در راه اندازی کولرها، می توانند از خطرات بعدی در امان باشند.

صاحبدل در پایان نکات ایمنی لازم برای حفظ سلامتی شهروندان عنوان کرد که در ادامه آمده است حتی المقدور از سرویس کاران مجاز و مجرب برای راه اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات ایمنی برای جلوگیری از حوادث توسط آتش نشانی قرچک اعلام شد

نکات ایمنی برای جلوگیری از حوادث توسط آتش نشانی قرچک اعلام شد