مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-09سياسي

ساخت سد فینسک به طور موقت متوقف شد/ مداخله در عزل و نصب ها را قبول نداریم


نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های مستمر نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی و سازمان های مردم نهاد در حال حاضر و موقتا پروژه سد فینسک متوقف شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، منصورعلی زارعی امروز در نشست خبری با اصحاب با اشاره به ساخت سد فینسک که در برنامه های پنجم و ششم توسعه مطرح شد و مسؤولان وقت هم موافقت های محیط زیستی این طرح را اعطا و آن را در گام اجرایی قرار دادند، اظهار کرد: در حال حاضر و با پیگیری های مستمر پروژه ساخت سد فینسک به صورت موقت متوقف شده است.

وی با اشاره به  پیگیری های سازمان های مردم نهاد برای عدم اجرای این پروژه،گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هم اگر خواستار توقف این پروژه هستند رویکردشان کارشناسی است.

زارعی بیان کرد: تاکنون  برای عدم اجرای این پروژه زمان زیادی گذاشتیم و تا حصول نتیجه نهایی  مطالبات مردم مازندران این موضوع باجدیت پیگیری خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با مقایسه شاخص جمع آوری آب سطحی در مازندران که 10 درصد است، گفت:  این رقم در کشور حدود 40 است و در حوزه آب و فاضلاب مازندران مشکلات زیادی وجود دارد و این امر نیازمند توجه مسوولان برای گره گشایی است   زارعی با انتقاد از  عقب ماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سد فینسک به طور موقت متوقف شد/ مداخله در عزل و نصب ها را قبول نداریم

ساخت سد فینسک به طور موقت متوقف شد/ مداخله در عزل و نصب ها را قبول نداریم