مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-09بين الملل

خشم اعراب از سریال ماه رمضان مصری


الاختیار 3 با به تصویر کشیدن کودتای نظامی ژوییه 2013 میلادی که «محمد مرسی» اولین رییس جمهور منتخب دموکراتیک مصر در جریان آن سرنگون شد به دلیل «جعل حقایق و فریب مردم» مورد انتقاد قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، منتقدان سریال الاختیار 3 که برای ماه رمضان ساخته شده معتقدند که این سریال به ستایش از عبدالفتاح سیسی رییس جمهوری مصر پرداخته و تاریخ کودتای نظامی رخ داده در مصر در سال 2013 میلادی را بازنویسی می کند و سعی دارد اقدامات سیسی و نظامیان تحت امر او را توجیه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرارو به نقل از میدل ایست آی، در جهان عرب ماه رمضان زمانی از سال است که در آن برنامه ها و سریال های تلویزیونی پر رونق با حضور بزرگترین ستاره های منطقه نمایش داده می شوند.

خانواده ها با تعداد قسمت های کافی برای کل ماه معمولا پس از افطار به تماشای سریال ها می نشینند.

در حالی که به طور معمول، موضوعات سریال های ماه رمضان حول محور کلیشه های سرگرمی معمول، چون عشق، اختلافات خانوادگی و درام تاریخی می چرخند امسال یکی از سریال ها به دلیل نمایش یکی از خونین ترین اپیزود های تاریخ اخیر منطقه مورد انتقاد قرار گرفته است.

چرا سریال مصری ماه رمضان خشم جهان عرب را برانگیخته است؟ الاختیار 3 (انتخاب 3) با به تصویر کشیدن کودتای نظامی ژوییه 2013 میلادی که محمد مرسی اولین رییس جمهور من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم اعراب از سریال ماه رمضان مصری

خشم اعراب از سریال ماه رمضان مصری