مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:072022-04-09ورزشي

از نردبان پاس بالا نروید/ سروصدای آزاردهنده برای هیچ!


تیم فوتبال پاس همدان این روزها در رتبه دوازدهم جدول چهارده تیمی گروه دوم لیگ دسته دو فوتبال حضور دارد، اما وضعیت این تیم را چنان جلوه می دهند که گویا سبزپوشان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ یک هستند.

- خبرگزاری فارس - همدان: مصاحبه های چند وقت اخیر مدیرعامل باشگاه پاس و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و پاس کاری های جالب دو طرف چنان هماهنگ و عجیب به نظر می رسد که هر که نداند انگار اوضاع آخرین قهرمان ایران در آسیا گل و بلبل است.

حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در آخرین اظهارنظر پیرامون تیم پاس، به ریل گذاری صحیح برای تداوم فعالیت تیم پاس در استان همدان پس از گذشت 15 سال با حمایت سرمایه گذار بخش خصوصی اشاره کرده است.

بد نیست نگاهی بیندازیم فقط به چند وعده وعید مدیریت دستگاه ورزش در قبال پاسِ مظلوم تا بعد: پاس به سطح اول فوتبال بر می گردد ، ساختاری قانومند و اصولی جهت اداره تیم پاس ایجاد شد ؛ با خرید امتیاز، پاس به لیگ یک می رود و از این دست مصاحبه های رنگارنگ که در دو سه سال اخیر زیاد دیده ایم.

واقعا خودتان از این همه تناقض و وعده های بی هدف خسته نشدید؟ حالا در آخرین اظهارنظرها پیرامون پاس، سیفی ظرف چندوقت اخیر مدام از مدیرعامل پاس، انواع و اقسام تقدیر و تشکرها را داشته.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نردبان پاس بالا نروید/ سروصدای آزاردهنده برای هیچ!

از نردبان پاس بالا نروید/ سروصدای آزاردهنده برای هیچ!