مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-09سياسي

شهید آوینی الگوی هنرمند متعهدتر از انقلاب اسلامی ایران است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه شهید آوینی الگوی هنرمند متعهدتر از انقلاب اسلامی ایران است، گفت: اندیشه های شهید آوینی چراغ راه هنرمندان باشد.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه شهید آوینی الگوی هنرمند متعهدتر از انقلاب اسلامی ایران است، گفت: اندیشه های شهید آوینی چراغ راه هنرمندان باشد.

بهرام ستاری دستنایی، با اشاره به اینکه 20 فروردین دارای دو مناسبت فاخر هنری و علمی است، اظهار کرد:بیستم فروردین از یک جهت روز هنر انقلاب اسلامی و یادآور شهادت سید شهیدان اهل قلم؛ شهید سیدمرتضی آوینی و از جهتی روز ملی فناوری هسته ای است.

وی با بیان اینکه شهید آوینی، الگوی کامل یک هنرمند متعهد و تراز انقلاب بود که ارزش های انقلابی، اسلامی و دینی را در قالب هنر به جامعه معرفی می کرد، افزود: پیوند عمیق روز هنر انقلاب اسلامی با نام شهید آوینی را ارج بنهیم و از فرصت هفته هنر اسلامی، برای تبیین شخصیتی و اندیشه سید شهیدان اهل قلم استفاده کنیم.

ستاری با تأکید بر اینکه شهید آوینی طراح و مبتکر روایت فتح بود که تمام لحظه های عمر خود را در میسر تحقق ارزش های انقلاب اسلامی در قالب هنر صرف کرد، گفت: دستگاه ها نسبت به برگزاری باشکوه برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی اهتمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید آوینی الگوی هنرمند متعهدتر از انقلاب اسلامی ایران است

شهید آوینی الگوی هنرمند متعهدتر از انقلاب اسلامی ایران است