مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-09سياسي

یک فرمانده از پیروزی می گوید


«این مسیرها را باید بروی، پیروزی را مفت بهتون نمی دهند.

باید که آتش های دشمن را تحمل کنی، زخم ها را بر بدنت تحمل کنی، کمبود وسایل را باید تحمل کنی، - این مسیرها را باید بروی، پیروزی را مفت بهتون نمی دهند.

باید که آتش های دشمن را تحمل کنی، زخم ها را بر بدنت تحمل کنی، کمبود وسایل را باید تحمل کنی، اگر توانستی بگذری، مقاومت کنی، صبر کنی، آن وقت هست که پیروزی هم دنبالش خواهد آمد، آن وقت هست که به دنبالش آرامش هست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولی الله چراغچی در 24 اسفندماه سال 1363 در عملیات بدر در جاده خندق از ناحیه جمجمه مجروح شد و پس از 25 روز بیهوشی در تاریخ 18 فروردین ماه سال 1363، همان گونه که آرزو داشت شهید شد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای بهشت رضا (ع) مشهد آرام گرفت.

به همین مناسبت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سخنان منتشرنشده از سردار ولی الله چراغچی مسجدی که در ششم اردیبهشت ماه سال 1361 در آغاز عملیات بیت المقدس به عنوان فرمانده تیپ 21 امام رضا (ع) برای رزمندگان این تیپ در روستای ابوقبیس سخنانی ایراد کرده، برای اولین و پس از منتشر می کند.

در این صوت می شنویم: پیروزی را مفت نمی دهند بالاخره این جنگ ها همه اش امتحان است، همه اش، مسلمان ها را می خواهند، امتحان کنند، مفت که بهتون دیدار با خدا را که نمی دهند، از پایین باید شما شروع کنید تا بالا، باید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فرمانده از پیروزی می گوید

یک فرمانده از پیروزی می گوید