مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-09پزشكي

زمان مناسب برای واکسیناسیون سرخک/ موردی از سرخک در استان گزارش نشده


رییس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به آنچه طغیان سرخک در برخی مناطق کشور و برخی کشورهای همسایه ایران می خواند گفت: - ایسنا/سمنان رییس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به آنچه طغیان سرخک در برخی مناطق کشور و برخی کشورهای همسایه ایران می خواند گفت: در مناطق تحت پوشش هر دو دانشگاه علوم پزشکی استان هیچ گونه موردی از سرخک مشاهده نشده است.

دکتر رهبر در گفت وگو با خبرنگاران از سرخک به عنوان یکی از مستری ترین بیماری ها نام برد و اظهار کرد: علی رغم این مسری بودن و خطرناک بودن، با توجه به برخورداری کشورمان از یک واکسن بسیار موثر، پیشگیری و مقابله با این بیماری امکان پذیر است.

وی با اشاره به تولید واکسن سرخک در ایران ادامه داد: اثربخشی واکسن سرخک بالای 95 درصد است و همین واکسن بسیار موثر از ظرفیت های بسیار بالا برای پیشگیری از این بیماری است.

رییس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح کرد: در ماه های اخیر هیچ موردی از ابتلا به سرخک در استان سمنان رویت نشده و لذا ضمن توصیه والدین به تزریق واکسن در موعد مقرر، جای نگرانی چندانی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان مناسب برای واکسیناسیون سرخک/ موردی از سرخک در استان گزارش نشده

زمان مناسب برای واکسیناسیون سرخک/ موردی از سرخک در استان گزارش نشده