مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 09:272022-04-09سياسي

ابتکار یک هیأت برای کمک به نیازمندان با حضور فعال مردم +عکس


در ایام ماه رمضان طرح «نذری خانه علی(ع)» با هدف کمک به نیازمندان و همچنین فعال شدن خانواده ها در حوزه انفاق با هر وسع و توان و نهادینه شدن این امر برای فرزندان شان برگزار می شود.

- میثم طاهری مسئول هیأت بیت النبی (صلی الله علیه وآله وسلم) در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: در ایام ماه رمضان طرح نذری خانه علی(ع) را در دستور کار داریم که به مدت 15 روز در طول ماه رمضان برگزار می شود.

لیست غذاهای درنظرگرفته شده برای پویش نذر خانه علی وی با اشاره به اینکه این طرح به صورت یک روز در میان در طول ماه رمضان برگزار می شود، گفت: در قالب این طرح منوی غذایی ساده ای را طراحی کردیم و به مردم ارائه می کنیم تا در انفاق این ماه شرکت کنند.

طاهری با اشاره به جزییات برگزاری این طرح گفت: در این طرح مردم باید در هرروز هفته غذای مدنظر ما براساس منو طراحی شده را انتخاب کنند و در کنار غذای طبخ شده برای افطار خود، به هرتعداد که مدنظر دارند از آن طبخ کنند.

همچنین در ساعت 17 هرروز نیروهای جهادی ما که از پیش ظروف متحدالشکل را در منازل متقاضی توزیع کردند، حضور یافته و غذاهای طبخ شده را جمع آوری و به ستاد مرکزی می آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار یک هیأت برای کمک به نیازمندان با حضور فعال مردم +عکس

ابتکار یک هیأت برای کمک به نیازمندان با حضور فعال مردم +عکس